Onze visie

Voetbalvereniging Leusden staat voor kwaliteit, pedagogisch verantwoorde trainingen en respect. Met liefhebbers maken we er elke training en wedstrijd weer een voetbalfeestje van.

Vanuit deze visie is het onze missie om met zo veel mogelijk Leusdenaren vanuit plezier de passie voor voetbal te delen. Dit met jong en oud, jongen of meisje en ongeacht het talent van dit lid.

Dit is VV Leusden:

Pedagogisch verantwoord
Kwalitatieve jeugdopleiding
Uitstekende faciliteiten
Gekwalificeerde trainers
Mooie uniforme tenues
Teamindeling door onafhankelijk technisch team

Ben je nieuwsgierig geworden hoe we dit bereiken? Kom dan gerust een paar keer vrijblijvend meetrainen.

Kwaliteit in training

V.V. Leusden organiseert voor al haar teams gekwalificeerde trainers, dus dat hoeft u als ouder niet zelf te regelen. De kinderen hebben een hoofdtrainer die verantwoordelijk is voor zijn of haar groep. Regelmatig wordt de training echter ook door één van onze andere trainers gegeven. Van iedere trainer leer je wat anders. Dat houdt het ook afwisselend wat goed is voor het plezier en de ontwikkeling.

Horizontale contributieberekening

Bij veel voetbalverenigingen betalen de recreatieve spelers eigenlijk te veel contributie. Van het overschot worden de selectieteams, selectietrainers en het Eerste van de vereniging (inclusief betaalde trainers en spelers, staf, bushuur voor uitwedstrijden, buitenlandse trainingskampen etc) deels gefinancierd. Onze contributie is berekent om uitsluitend de kosten van het team van uw kind te dekken.

Positief gedrag

De voetbalwereld heeft op dit moment bij een deel van de Leusdenaren een bedenkelijk imago. Het gedrag dat profvoetballers soms vertonen maakt het er niet beter op. Dit is bij V.V. Leusden uit den boze. Trainers, ouders en publiek dat zich niet normaal gedraagt worden hierop aangesproken en bij herhaling is het kind niet meer welkom bij V.V. Leusden.

“Na zijn overstap naar V.V. Leusden heeft onze zoon weer het plezier in het voetbal teruggevonden”

Annie Steiner

voetbalouder