Training

Momenteel zijn we actief met twee groepen. Hieronder vind je de praktische informatie, van toepassing voor het seizoen 2023/2024.

Kabouters & O8

Zaterdag

De Kabouters en O8 trainen op zaterdagochtenden van 09:00 tot 10:00 uur. Voetbalplezier staat voorop, en stiekem proberen we de Kabouters ook alvast een basis voor hun verdere voetballeven mee te geven.

Trainingen

Doordeweeks bieden we de mogelijkheid om dagelijks tussen 16:00 en 17:00 uur te trainen.

Locatie

In het voorjaar en in de zomer trainen we op ons eigen voetbalgrasveld ‘veld 7’ op het sportpark Burgemeester Buining. In de herfst en winter trainen we met onze Kabouters in een comfortabele gymzaal.

O9-O13

Zaterdag

De teams O9-O13 trainen op zaterdagochtenden van 10:15 tot 11:45 uur. Regelmatig spelen we ook oefenwedstrijden tegen andere voetbalverenigingen op zaterdagen. Zodra we 50 leden hebben, worden we lid van de KNVB en spelen we op zaterdag competitiewedstrijden.

Trainingen

Locatie

We trainen het hele seizoen in principe op ons eigen voetbalgrasveld op het sportpark Burgemeester Buining. Bij vorst, sneeuw, storm en extreme regen gaat de training niet door en doen we ons best deze te verplaatsen naar de zaal.

Afwisseling

Niet alleen trainen we op echt gras, maar ook op kunstgras, in de gymzaal, op asfalt en op het beachveld. Hierdoor bieden we onze jeugdleden diverse vaardigheden, ontwikkelingsmogelijkheden en afwisseling.

Afmelden

Mocht je niet kunnen trainen, geef dit dan direct door. De training wordt zorgvuldig voorbereid op basis van het verwachte aantal kinderen.