Contributie

Voetbal is een teamsport waar de spelers, jongens en meisjes, graag wedstrijden willen winnen. Trainers streven ernaar om hun spelers te zien groeien en beter te worden, of het nu gaat om het bespelen van een muziekinstrument, het werken met gereedschap of het beoefenen van een sport. Hoe vaker je traint, hoe sneller je vooruitgang boekt, vooral als je er plezier in hebt. Hoewel de ontwikkeling van voetbalvaardigheden bij jeugdspelers grillig kan verlopen, wordt de leercurve steiler naarmate de speler meer uren maakt. Of dit nu op straat is, op school, op het grasveldje in de buurt, of bij een officiële KNVB-aangesloten vereniging met goede trainers en coaches.

Fitnessmodel

V.V. Leusden ziet de trend dat steeds meer voetballers zo veel mogelijk op eigen tijden willen trainen. De één wil alleen wedstrijden spelen, de ander wil alleen trainen en weer een ander wil twee keer in de week trainen en op zaterdagen uitdagende wedstrijden spelen. Daarom hebben wij gekozen voor het fitnessmodel voor onze contributiestructuur. Deze hebben wij hieronder uitgewerkt per leeftijdscategorie voor het seizoen 2024/2025.

Als je minder te besteden hebt, biedt de gemeente Leusden financiële regelingen aan om je te helpen met de aanschaf van voetbalkleding of het betalen van de contributie. Klik hier voor meer informatie.

Trainingsschema

Meer informatie over de speeldagen en trainingstijden kun je terugvinden op de trainingspagina.

Masterclass

Als aanvulling op de reguliere trainingen bieden we Masterclasslessen aan, in samenwerking met de Voetbalacademie Midden Nederland. Deze worden geleid door professioneel jeugdtrainer René Koster en vinden plaats op vrijdagmiddagen en -avonden. De kosten bedragen € 15 per persoon per training.

Lid worden

Als je overweegt om lid te worden, nodigen we je uit om een paar keer met ons mee te trainen. Op die manier kun je zelf ervaren of V.V. Leusden de juiste plek voor jou is.