Partners

Dankzij onze sponsors houden we de contributie betaalbaar, waardoor voetbal toegankelijk blijft voor iedereen. Bovendien genieten bedrijven die een vereniging sponsoren van fiscale voordelen, een win-win voor iedereen. Voel je je geïnspireerd door onze missie? Ken je een bedrijf of ben je zelf ondernemer en wil je bijdragen aan deze prachtige sport? Laten we dan samenwerken.

Sponsoren

Wij zijn enorm dankbaar voor de onmisbare steun van de bedrijven die V.V. Leusden een warm hart toedragen.

V.V. Leusden doet ook dit jaar mee aan Leusden in beweging, hét platform voor sport en beweging in onze gemeente. Op leusdeninbeweging.nl vind je een breed aanbod aan sportactiviteiten. Ontdek via kennismakingen en proeflessen jouw nieuwe sport, van judo tot dans, van hockey en voetbal tot yoga en wandelen. Er is aanbod voor iedereen.

V.V. Leusden is trots op de samenwerking met Voetbalacademie Midden Nederland, een non-profitorganisatie met de missie om voetbal in de regio Amersfoort nog geliefder te maken. De academie speelt een cruciale rol in onze vereniging door het ontwikkelen van ons technisch beleid, het opleiden van trainers, en het verzorgen van hoogwaardige voetbaltrainingen.

V.V. Leusden zet zich vol overgave in voor Football Makes It Happen, een stichting die onmisbare steun biedt aan kinderen met fysieke of mentale uitdagingen, jonge herstellenden van ernstige ziektes, en hun families. Wij dragen bij door niet alleen financiële steun te bieden, maar ook door hun nobele missie een prominente plek te geven op onze voetbalshirts.

Vrijwilligerswerk betekent kennis doorgeven aan volgende generaties. In de steeds complexere sportwereld is het moeilijker gekwalificeerde vrijwilligers te vinden. Daarom investeren V.V. Leusden en de Voetbalacademie Midden Nederland in het opleiden van stagiairs tot trainers en gymdocenten. Dit zorgt voor een hogere trainers-spelersverhouding voor onze leden tijdens de stageperiode.